Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 26 October 2012

Project Inspiration: Plaid Skinny Pants




When I saw these at Shopbop I remembered I have a plaid fabric just like that! It has been on my stash for a while, waiting for me to decide what to do with it... I was giving up and plan to use it as lining for some coat. But now I can't wait to have some time and sew my first pair of trousers! I think I'll use this pattern.

Quando vi estas calças na Shopbop lembrei-me que tenho um tecido axadrezado muito parecido! Tem estado na minha pilha à espera que decida o que fazer com ele... Estava para desistir e utilizá-lo como forro para algum casaco. Mas agora mal posso esperar para ter um tempinho livre e coser o meu primeiro par de calças! Estou a pensar usar este modelo.

What do you think? Should I make myself a pair of plaid pants? Do you like these?
O que acham? Devo fazer um par de calças axadrezadas? Gostam destas?


Follow me at
Facebook | Twitter | Pinterest | Fashiolista | Bloglovin



No comments:

Post a Comment

Obrigada por visitar! Comentários e perguntas são sempre bem-vindos!

Thank you for visiting! Comments and questions are always welcome!

Happy DIY!! ,
Rita