Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 29 October 2012

Swapping Ad Space!!!

Hello fellow bloggers!
Now you can use the promotion code: SEELOVESWAP to get an advertising space in my blog! It's 100% free! 
Go to the Grab my Button / Swap Ads page above.
I would love if you took my button too and placed it on your blog! Or contact me about your swap!

There are 10 spaces! Hurry up! :)

Olá colegas bloggers!
Agora podem anunciar no meu blog utilizando o código de promoção: SEELOVESWAP. Basta ir lá acima à página Grab my Button / Swap Ads e indicar o código ao finalizar a compra do espaço e têm 100% de desconto.
Gostaria muito se retribuissem levando o meu botão para o vosso blog! Ou se me informassem acerca do vosso próprio swap!

Tenho 10 espaços! Despachem-se! :)

I reserve the right to choose to not place ads for blogs I don't identify with. Shops and others websites are not included in this promotion. Please email me first if you have a shop and would like to try my ad space. 
Reservo-me o direito de não colocar anúncios para blogs com os quais não me identifico. Lojas e outros websites não estão incluídos nesta promoção. Se tem uma loja online e gostaria de experimentar o meu espaço, por favor contacte-me primeiro.


Follow me at
Facebook | Twitter | Pinterest | Fashiolista | Bloglovin


No comments:

Post a Comment

Obrigada por visitar! Comentários e perguntas são sempre bem-vindos!

Thank you for visiting! Comments and questions are always welcome!

Happy DIY!! ,
Rita