Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 3 November 2012

Check my friends' blogs!!!


Some of my blogger friends have already swap ads with me:
Algumas das minhas amigas bloggers já trocaram anúncios comigo:


This means they putted up my blog button on their blog and I putted theirs on mine. That way our readers can be redirected from one blog to another, knowing those blogs are related and will most probably interest them too. And we help each other grow readership.

Check them out at my side bar. You won't be disappointed! They have awesome blogs.

If you want to swap too, check my Swap/Sponsor page. It is very easy to submit your button with Passionfruit application! 


Isto quer dizer que puseram nos seus blogs um botão que redirecciona os seus leitores para o meu blog. E eu pus os delas. Desta forma, os nossos leitores encontram blogs relacionados e que lhes podem interessar e nós aumentamos os nossos seguidores.

Deêm uma vista de olhos à minha barra lateral. Não se vão desapontar! Elas têm blogs muito giros.

Se também quiser trocar anúncios comigo vejam a minha página Swap/Sponsor. É muito simples enviarem-me o vosso botão com a aplicação da Passionfruit.



Follow me at
Facebook | Twitter | Pinterest | Fashiolista | Bloglovin

1 comment:

Obrigada por visitar! Comentários e perguntas são sempre bem-vindos!

Thank you for visiting! Comments and questions are always welcome!

Happy DIY!! ,
Rita