Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 12 January 2013

Christmas Scarfs Part II


For the last two Christmas I've been making scarfs for my boyfriend.
This was the one I made this year. I also made a matching beret.

I patterned it myself. And I had the idea for adding a zipper because I wanted to make him a cowl but wasn't sure if he would like that. So the zipper would allow him too use it as a normal scarf and also add some interesting detail.


Nos últimos dois anos tenho oferecido ao meu namorado um cachecol feito por mim.
Este foi o deste ano. Fiz também um gorro para combinar.

O design é meu. E tive a ideia de colocar um zipper porque queria fazer uma gola mas não tinha a certeza se ele ia gostar. Assim, o zipper permitir-lhe-ia usá-lo como um cachecol normal e também dar um detalhe interessante.








Follow me at
Facebook | Twitter | Pinterest | Fashiolista | Bloglovin

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This is a great idea, it looks really cool both ways
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Obrigada por visitar! Comentários e perguntas são sempre bem-vindos!

Thank you for visiting! Comments and questions are always welcome!

Happy DIY!! ,
Rita